MOTOFORUM

forum poświecone motoryzacjii


#1 2008-09-08 16:41:45

ADMIN

Administrator

Zarejestrowany: 2008-09-03
Posty: 76
Punktów :   

Alfa GTV i Alfa Spider

Alfa GTV i Alfa Spider
http://www.niot.net/niot_570/ALFA%20ROMEO%20GTV.jpg
alfa GTV
http://www.vendiauto.com/autousate-imgs/5306-ALFA-ROMEO-Gtv-Spider.jpg
alfa GTV Spider

LATA PRODUKCJI: 1995 - 1997 (GTV V6 24v) - 1998 (GTV/Spider 1.8 TS - Spider 2.0 V6 Turbo)
SILNIK: 4 cylindry w układzie rzędowym, z przodu, ustawienie poprzeczne - 6 cylindrów w układzie widlastym pod kątem 60°, z przodu, ustawienie poprzeczne (2.5 V6) - 5 cylindrów w układzie rzędowym, z przodu, ustawienie poprzeczne (2.4 JTD)
POJEMNOŚĆ SKOKOWA: cc 1598 (1.6 TS)- 1747 (1.8 TS) - 1970 (2.0 TS) - 2492 (2.5 V6) - 1910 (1.9 JTD) - 2387 (2.4 JTD)
MOC: kW 88 - 120 KM przy 6300 obr. na minutę (1.6 TS), kW 103 - 144 KM przy 6500 obr. na minutę (1.8 TS), kW 110 - 155 KM przy 6400 obr. na minutę (2.0 TS), kW 138/141 - 190 KM przy 6300 obr. na minutę (2.5 V6), kW 81 - 115 KM przy 4000 obr. na minutę (1.9 JTD), kW 103 - 136 KM przy 4200 obr. na minutę (2.4 JTD)
PRĘDKOŚĆ MAKSYMALNA: Alfa 156 limuzyna 188 - 230 km/h
Sportwagon 191 - 230 km/h

Style i wiedza techniczna u progu trzeciego tysiąclecia.
Model 156 zastępuje model 155, utrzymując gamę silników benzynowych Twin Spark i wiele z rozwiązań technicznych. Styl samochodu, z drugiej strony jest całkowicie nowy: zaprojektowany w "Centro Stile", zachowuje on charakterystyczne odniesienia do przeszłości, porzucając jednak kanciastą sylwetkę poprzedniego modelu.
Jeśli chodzi o silniki, jednostki1.8 i 2.0 Twin Spark, dzięki wprowadzeniu układu zmiennej geometrii, zapewniają nieco większą moc. Prawdziwa rewolucja wydarzyła się w zakresie turbodoładowanych silników wysokoprężnych: Alfa Romeo to pierwszy na świecie producent samochodów, który zastosował układ wtrysku bezpośredniego "common rail", zwany Unijet. W zakresie rozwiązań mechanicznych również wprowadzono kilka udoskonaleń, podwójny wahacz stabilizujący w przednim zawieszeniu, będący całkowicie nową konstrukcją, opracowaną przez Wydział Projektów i Konstrukcji Eksperymentalnych Alfa Romeo we współpracy z "Centro Stile". Od 1999 roku gama modeli wzbogacona zostaje o wersję "Selespeed" z silnikiem 2.0 Twin Spark z sekwencyjną skrzynią biegów i wersję "Q-System" z silnikiem 2.5 V6 24v z 4-biegową skrzynią automatyczną.
W 1998 roku wyprodukowana zostaje wersja "156 Group N" kierowców dżentelmenów. Za taką samą cenę jak wersja seryjna firma zaoferowała wersję samochodu, którą bez obaw można było pojechać na tor rajdowy: usunięto wszystko, co nie było konieczne w rajdach (dywaniki, fotele, tapicerkę ...) i zastąpiono to wyposażeniem związanym z bezpieczeństwem w rajdach.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.hala69.pun.pl www.pokemon-pbf-forum.pun.pl www.opisyroznychpostaci.pun.pl www.revolution-ua.pun.pl www.l2pl.pun.pl